Vyberte stránku

FirstBuySale® je certifikovaný nástroj pro elektronické obchodování, který v maximální míře podporuje automatizaci obchodních procesů, rozšiřuje obchodní příležitosti a snižuje provozní náklady.

Koncept nákupu a prodeje zboží FirstBuySale® je jedinečným funkčním spojením internetového obchodního prostoru, snadno dostupných elektronických nástrojů, souladu s legislativou a cílené podpory uživatelů. Podporuje „komunikaci mezi sklady“ odběratelů a dodavatelů, poskytuje podklady pro plánování a zaručuje transparentnost procesů.

FirstBuySale® je prostorem elektronického obchodování, který slouží k získání a rozšíření počtu obchodních partnerů. Předností systému je i jeho centrální registr zboží (produktů) – základním způsobem zrychluje a zpřesňuje práci s poptávkami a nabídkami. Umí automaticky přiřadit karty zboží odběratele, ke kartám zboží dodavatele. Zrychlením komunikace zvyšuje i počet oslovených obchodních partnerů. Automatické generování dokumentů (poptávka, nabídka, objednávka …) odstraňuje chybovost ručního zpracování. Velkou výhodou je i sdružování objednávek organizace z jejich středisek a poboček. FirstBuySale® pomáhá systémově řídit obchodní procesy od poptávky až po obchodní smlouvu, dodávku zboží až po příjemku na sklad.

 

Základní služby portálu FirstBuySale®

  • vytváření individuálního prostoru pro efektivní nákup a prodej
  • přizpůsobení FirstBuySale® stávajícímu systému uživatelů
  • obsahuje číselníky klientů a jejich konfigurace
  • strukturovaný centrální registr karet zboží
  • vytváření a udržování poptávek
  • vytváření a udržování nabídek
  • vytváření a udržování objednávek
  • evidenci uskutečněných dodávek
  • okamžitou informaci o změnách v obchodním případu prostřednictvím e-mailu

Základní přínosy portálu FirstBuySale®

  • obchodování 24 hodin denně
  • automatizaci obchodních činností (interface a komunikace se stávajícím systémem)
  • centralizovaný nákup z jednoho místa, sdružování požadavků středisek (poboček)
  • podstatné snížení chybovosti zadávaných dat
  • zpřehlednění celého procesu obchodu
  • automatické vytvoření smluvní vztahu s novým obchodním partnerem
  • možnost sdružování firem a vytvoření centrálního nákupu
  • větší objem nakupovaného zboží
  • manažerské rozhodování na základě přesných dat
  • možnost umístění reklamních bannerů
  • možnost prezentace akčních nabídek

Centrální registr karet

Nákup je přes aplikaci Logistika požadavků propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém. Požadavky na nákup využívají karty zboží z těchto aplikací a mohou být vytvářeny na různé sklady. Informace o původním zdroji požadavku se přenáší přes zpracování požadavků na portále FirstBuySale® až do cílové příjemky na skladu, kde se automaticky přenáší položky zboží z objednávky do příjemky na daný sklad.

  • Spokojenost zákazníka
  • Úspora práce a času
  • Zrychlení činnosti
  • Zvýšení zisku

Logistika požadavků

Aplikace Logistika požadavků jako nadstavbový modul k aplikaci Inteligentní sklady a Interaktivní normování, popřípadě k aplikaci Dietní systém, je určena k vytváření požadavků na nákup zboží a surovin. Požadavky mohou být vytvářeny automatizovaně  (z normování nebo z obrátkovosti na Kase), případně ručně (zadáváním jednotlivých položek zboží).

  • Spokojenost zákazníka
  • Úspora práce a času
  • Zrychlení činnosti
  • Zvýšení zisku

Propojení na sklady

Nákup je přes aplikaci Logistika požadavků propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém. Požadavky na nákup využívají karty zboží z těchto aplikací a mohou být vytvářeny na různé sklady. Informace o původním zdroji požadavku se přenáší přes zpracování požadavků na portále FirstBuySale® až do cílové příjemky na skladu, kde se automaticky přenáší položky zboží z objednávky do příjemky na daný sklad.

  • Spokojenost zákazníka
  • Úspora práce a času
  • Zrychlení činnosti
  • Zvýšení zisku

Propojení na jídelníček (alergeny, ENH)

Nákupní portál FirstBuySale® je propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém pomocí Centrálního registru karet zboží. Karty zboží ze skladů lze přiřadit k centrálním kartám zboží. Díky tomu je automaticky doplňována informace o alergenech a energetických a nutričních hodnotách, které jsou vedeny u centrálních karet zboží na nákupním portálu. Tam je pro zákazníky udržujeme a aktualizujeme průběžně.

  • Spokojenost zákazníka
  • Úspora práce a času
  • Zrychlení činnosti
  • Zvýšení zisku

Kontaktujte nás

Máte-li dotaz nebo se chcete dozvědět více, volejte, pište!

+420 604 291 208





Sdílej