Přidejte se k nám!

 

 

 

 

 

 

Aktuálně nabízíme uplatnění na pozicích:

Tester

zabezpečuje přejímku a testování vlastních produktů firmy v oblasti databázových identifikačních a platebních systémů a nákupního portálu. Spolupracuje s pracovníky vývoje a realizačními a servisními pracovníky.

Náplň práce
–      testování SW a HW produktů s maximálním ohledem na konkrétní podmínky a prostředí zákazníka
–      uvolňování verzí SW, jejich evidence a archivace
–      testování upgrade systému u zákazníků s ohledem na zákaznické úpravy SW
–      tvorba a udržování dokumentace testovacích postupů a uživatelské dokumentace

Dodávané platební a identifikační systémy, zejména pro oblast stravování, jsou postaveny na OS Windows 7/8/10, Windows Server 2008/2012/2016 a databázi MS SQL 2008/2012/2014/2016. Novými produkty jsou internetový portál FirstBuySale a mobilní aplikace pro Android, iOS a Windows.

Požadavky:
–        Odborné znalosti v oblasti IT dle aktuální technologie firemních produktů a prostředků pro testování
–        Minimálně SŠ vzdělání (podmíněno praxí v testování SW minimálně 1 rok), lépe VŠ vzdělání v technických oborech (elektro, IT),  výhodou praxe v oblasti programování a SQL databází
–        analytické schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost, zodpovědnost, týmovost
–        AJ – pasivní v běžném rozsahu profese IT, testované produkty jsou v češtině
–        ochota se vzdělávat

Výhodou je:                                                                                                                                                                   
–        IIS, technologie WWW, programování (HTML, PHP)
–        Znalost jazyka SQL
–        Vztah k HW a periferiím PC
–        výhodou znalost skladového hospodářství v oblasti stravovacích systémů                                                                                                                                                                                                                                                                                               Nabídka:
–        zajímavá a různorodá práce v oblasti IT
–        práce na nových produktech společnosti
–        mladý a odborně zdatný tým
–        nekuřácké prostředí

Mzda:    dle praxe a přínosu pro firmu
Nástup:   dohodou (možný ihned)

V případě, že se chcete o dané pozici dozvědět více kontaktujte nás na telefonním čísle 604 291 219 nebo nám přímo zašlete životopis na e-mail: petra.farnikova@anete.cz.

 

 

 

 

 

Vedoucí oddělení kontroly a kvality - tester

 

 

 

Vedoucí oddělení kontroly a kvality je členem vedení společnosti a svou pozicí se podílí na chodu firmy. Řídí oddělení o 5 lidech. Úzce spolupracuje s oddělením vývoje a realizace.

Požadavky:

  • odborné znalosti v oblasti IT dle aktuální technologie firemních produktů a prostředků pro testování
  • minimálně SŠ vzdělání (podmíněno praxí v testování SW minimálně 5 let a zkušenost s vedením menšího týmu), lépe VŠ vzdělání
  • vzdělání v technických oborech (elektro, IT), výhodou praxe v oblasti programování a SQL databází
  • analytické schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost, zodpovědnost, týmovost
  • AJ – pasivní v běžném rozsahu profese IT, testované produkty jsou v češtině
  • ochota se vzdělávat
  • zkušenost s vedením i malého týmu
  • praxe ve vedení společnosti vítána (není podmínkou)

Zodpovídá za:

  • plnění plánu (např. verze, upgrade)
  • kvalitu podpory programátorů
  • odbornou úroveň pracovníků
  • provoz oddělení – vybavení a pracovní podmínky
  • řízení personálu oddělení (5 podřízených)
  • kompletní dokumentaci oddělení a zakázek
  • aktuální a úplná data (informace) zakázek a oddělení
  • kvalitu servisu a podpory (Help Desk / Hot Line)
  • tvorbu, aktualizaci a plnění plánu realizací a včasné řešení problémů a rizik
  • správu dokumentace

Nabídka:

  • zajímavá a různorodá práce v oblasti IT
  • práce na nových produktech společnosti
  • mladý a odborně zdatný tým
  • nekuřácké prostředí
  • jako člen vedení se přímo podílí na plánech a chodu firmy

I jako vedoucí oddělení částečně zastává funkci Testera, který zabezpečuje přejímku a testování vlastních produktů firmy v oblasti databázových identifikačních a platebních systémů a nového produktu – nákupního portálu:

  • testování SW a HW produktů s maximálním ohledem na konkrétní podmínky a prostředí zákazníka
  • uvolňování verzí SW, jejich evidence a archivace
  • testování upgrade systému u zákazníků s ohledem na zákaznické úpravy SW
  • tvorba a udržování dokumentace testovacích postupů a uživatelské dokumentace
  • tvorba testovacích postupů

Dodávané platební a identifikační systémy, zejména pro oblast stravování, jsou postaveny na OS Windows 7/8/10, Windows Server 2008/2012/2016 a databázi MS SQL 2008/2012/2014/2016. Novými produkty jsou internetový portál FirstBuySale a mobilní aplikace pro Android, iOS a Windows.

Nástup dle dohody

 

ANALYTIK IT

 

 

řeší obsahovou a logickou stránku jednotlivých dílčích úloh v rámci IT projektů a zajišťuje zejména tyto činnosti:

  • konzultace s uživateli, formulace, dokumentace a formalizace uživatelských požadavků,
  • řešení procesních modelů, analýza, návrh a optimalizace podnikových procesů,
  • definování funkcionality a dalších součástí zadání pro řešení specializovaných aplikací,
  • zpracování projektové a uživatelské dokumentace.
  • vytváří dokumentaci pro vývojáře – s detailním popisem chování aplikací v různých situacích, s popisem jejich integrace do ostatních systémů, apod.
  • komunikuje napříč dvěma světy – je spojnicí mezi zadavatelem, projektovým manažerem a vývojáři, resp. dodavatelskou firmou
  • hledání i externích zdrojů a navrhovat inovace našeho SW
  • orientace na hledání řešení a na výsledek
  • schopnost jasně komunikovat se zadavateli a transformovat požadavky do technických specifikací funkčnosti.
  • schopnost porozumět potřebám zákazníka a identifikovat a popsat skutečné potřeby i přesto, že nebyly hned na začátku jasně popsána

 

Požadované znalosti:

  • analytické metody a nástroje
  • řízení projektů
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Znalost SQL
  • komunikační a prezentační dovednosti

 

Kompetence:

Technické kompetence: Porozumění existujícím systémům a technologii, Návrh a vývoj aplikací, Schopnost aplikovat procedury, nástroje, metody, standardy, Integrace systémů, Sledování a znalost Po

Kompetence pro podporu byznysu: Znalost konkurence a schopnost analýzy konkurence, Řízení změny a implementace v IT aplikacích, Plánování a schopnost přiřazovat priority, Schopnost komunikace, Zaměření na zákazníka (interního i externího).

Sociální kompetence:, Schopnost kreativního a inovátorského přístupu k řešení problémů, Zaměření na dosažení výsledků, Schopnost strategického uvažování, Vyjednávání v rámci dohodnutých principů, Řešení konfliktů, Adaptace na změnu.

Odbornost:

SŠ + minimálně 5 letá praxe na pozici ANALYTIK

VŠ + minimálně 1-3 letá praxe na pozici ANALYTIK

Mzda: dohodou (na základě praxe a odbornosti)

 

 

Máte-li dotaz, kontaktujte nás!





Sdílej