Přidejte se k nám!

 

 

 

 

Aktuálně nabízíme uplatnění na pozicích:

 

Programátor webových aplikací

 

 

Požadované znalosti

  • vývoj ASP.NET aplikací
  • řízení menších projektů – sběr požadavků, analýza, zpracování, prezentace výsledků
  • tvorba webových aplikací (Html, Javascript, jQuery, CSS)
  • programování .NET Framework 4.6 a výše, jazyk C#
  • praktické znalosti objektového programování, objektový návrh
  • běžná znalost SQL (nejlépe MS SQL)
  • pasivní znalost angličtiny pro studium dokumentace a hledání na webu

Výhodou jsou:

  • zkušenosti s vývojem
  • aplikací s pomocí MVC Framework 5
  • databázových aplikací (MS SQL, klient-server)
  • znalost UML analýzy
  • návrhové vzory, dependency injection, unit testing
  • znalosti technologií jQuery, Ajax, Entity Framework

Osobní vlastnosti

  • schopnost analytického myšlení
  • samostatnost, aktivní přístup k řešení, ochota se vzdělávat
  • spolehlivost, zodpovědnost

Nabízíme 

  • práci v kolektivu menší české IT firmy s 25-letou tradicí v oblasti identifikačních a stravovacích systémů
  • participaci na vývoji nových produktů v úzké vazbě na zákazníka

 

Předpokládaný nástup:   dohodou (možný ihned)

Mzda: dohodou – dle znalostí a zkušeností

Své životopisy, případně motivační dopis zašlete na níže uvedený e-mailový kontakt. V případě dotazů se s námi můžete spojit i telefonicky.

 Kontakt: personalni@anete.cz; 604 291 219

 

ANALYTIK IT

Analytik řeší obsahovou a logickou stránku jednotlivých dílčích úloh v rámci IT projektů a zajišťuje zejména tyto činnosti:

  1. konzultace s uživateli, formulace, dokumentace a formalizace uživatelských požadavků,
  2. řešení procesních modelů, analýza, návrh a optimalizace podnikových procesů,
  3. definování funkcionality a dalších součástí zadání pro řešení specializovaných aplikací,
  4. zpracování projektové a uživatelské dokumentace.
  5. vytváří dokumentaci pro vývojáře – s detailním popisem chování aplikací v různých situacích, s popisem jejich integrace do ostatních systémů, apod.
  6. komunikuje napříč dvěma světy – je spojnicí mezi zadavatelem, projektovým manažerem a vývojáři, resp. dodavatelskou firmou
  7. hledání i externích zdrojů a navrhovat inovace našeho SW
  8. Orientace na hledání řešení a na výsledek
  9. Schopnost jasně komunikovat se zadavateli a transformovat požadavky do technických specifikací funkčnosti.
  10. Schopnost porozumět potřebám zákazníka a identifikovat a popsat skutečné potřeby i přesto, že nebyly hned na začátku jasně popsány.

Požadované znalosti

  1. analytické metody a nástroje,
  2. řízení projektů,
  3. Angličtina na komunikativní úrovni
  4. Znalost SQL
  5. komunikační a prezentační dovednosti

Kompetence 

Technické kompetence: Porozumění existujícím systémům a technologii, Návrh a vývoj aplikací, Schopnost aplikovat procedury, nástroje, metody, standardy, Integrace systémů, Sledování a znalost Po

Kompetence pro podporu byznysu: Znalost konkurence a schopnost analýzy konkurence, Řízení změny a implementace v IT aplikacích, Plánování a schopnost přiřazovat priority, Schopnost komunikace, Zaměření na zákazníka (interního i externího).

Sociální kompetence:, Schopnost kreativního a inovátorského přístupu k řešení problémů, Zaměření na dosažení výsledků, Schopnost strategického uvažování, Vyjednávání v rámci dohodnutých principů, Řešení konfliktů, Adaptace na změnu.

Odbornost

SŠ + minimálně 5 letá praxe na pozici ANALYTIK
VŠ + minimálně 1-3 letá praxe na pozici ANALYTIK

 

Obchodní referentka

 

Náplň práce
přímá podřízenost vedoucímu obchodního oddělení
administrativní podpora oddělení a porad oddělení
předávání informací o zákaznících, zakázkách, nabídkách a poptávkách vedoucímu
správa dokumentace obchodního oddělení (smlouvy a jiná dokumentace)
podpora obchodníků – administrativní, organizační
správa zakázek, příprava fakturace – spolupráce s pracovníky obchodu, realizací a účtárnou
organizování schůzek obchodníků podle zadání
spolupráce při akviziční činnosti – monitoring informačních zdrojů potenciálních klientů, správa
poptávek a nabídek
administrace zakázek – kontrola a správa dokumentace
spolupráce při péči o stálé zákazníky
podpora marketingových aktivit
administrativní a organizační zajištění podle pokynů
spoluúčast na přípravě marketingových aktivit
samostatná správa evidence zákazníků produktu FirstBuySale

 

Požadujeme
praxe v administrativě – obchodu, marketingu alespoň 3 roky
zájem o práci v oblasti obchodu a marketingu
praxe práce s PC (MS Office), s firemním informačním systémem (jakýmkoliv), internetem
organizační schopnosti dohodou
společenské vystupování, dovednost komunikace se zákazníky
jazyková vybavenost není podmínkou
ŘP

Očekáváme
zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu
zájem o komunikaci se zákazníky
iniciativu a ochotu řešit požadavky zákazníků
časovou flexibilitu
výbornou schopnost spolupráce
chuť a ochotu se učit

Nabízíme
zodpovědnou a různorodou i kreativní práci
účast na tvorbě marketingových aktivit, účast na prezentačních akcích firmy
kolegiální zázemí, týmovou spolupráci
standardní benefity

Mzda v závislosti na kvalifikaci nebo pracovních zkušenostech 

Kontakt: petra.farnikova@anete.cz; +420 604 291 219

Máte-li dotaz, kontaktujte nás!





Sdílej