Vyberte stránku
Přidejte se k nám!

Aktuálně nabízíme uplatnění na pozici:

Tester

Obsah práce:                                                                                                                                                                

Tester zabezpečuje přejímku a testování vlastních produktů firmy v oblasti databázových identifikačních a platebních systémů a nového produktu – nákupního portálu:

–      testování SW a HW produktů s maximálním ohledem na konkrétní podmínky a prostředí zákazníka
–      uvolňování verzí SW, jejich evidence a archivace                                                                                                                   –      testování upgrade systému u zákazníků s ohledem na zákaznické úpravy SW
–      tvorba a udržování dokumentace testovacích postupů a uživatelské dokumentace
–      tvorba testovacích postupů

Tester spolupracuje s pracovníky vývoje a realizačními a servisními pracovníky. Dodávané platební a identifikační systémy, zejména pro oblast stravování, jsou postaveny na OS Windows 7/8/10, Windows Server 2008/2012/2016 a databázi MS SQL 2008/2012/2014/2016. Novými produkty jsou internetový portál FirstBuySale a mobilní aplikace pro Android, iOS a Windows.

Požadavky:                                                                                               

–        Odborné znalosti v oblasti IT dle aktuální technologie firemních produktů a prostředky pro testování
–        Minimálně SŠ vzdělání (podmíněno praxí v testování SW minimálně 1 rok), lépe VŠ vzdělání v technických oborech (elektro, IT),
–        analytické schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost, zodpovědnost,  týmovost
–        AJ – pasivní v běžném rozsahu profese IT, testované produkty jsou v češtině
–        ochota se vzdělávat                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Výhodou je:                                                                                                                                                                  
–        IIS, technologie WWW, programování (HTML, PHP)
–        Znalost jazyka SQL
–        Vztah k HW a periferiím PC
–        znalost skladového hospodářství   v oblasti stravovacích systémů                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Nabídka:
–        zajímavá a různorodá práce v oblasti IT
–        práce na nových produktech společnosti
–        mladý a odborně zdatný tým
–        nekuřácké prostředí

Mzda:   podle vzdělání a praxe                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Předpokládaný nástup:   dohodou (možný ihned)

Své životopisy, případně motivační dopis zašlete na níže uvedený e-mailový kontakt.
V případě dotazů se s námi můžete spojit i telefonicky.

 Kontakt
sekretariat@anete.cz; 604 291 219

Provozní asistentka

Provozní asistent/ka

náhrada za mateřskou dovolenou (2 roky); možnost zkráceného úvazku

Náplň práce  

  • samostatné vedení sekretariátu
  • předávání informací z/do firmy a uvnitř firmy, správa celofiremní kalendář
  • pošta, správa firemní dokumentace
  • zajištění běžné provozního / režijního vybavení pro pracovníky
  • podpora a organizační zabezpečení firemních akcí
  • zajištění průběhu návštěv ve firmě
  • zajištění příjmu a odeslání zásilek
  • podpora účetnictví
  • zavádění přidělených typů dokladů do IS firmy
  • agenda upomínek
  • vedení příruční pokladny
  • spolupráce při správě a kontrole zakázek
  • provoz a IS firmy
  • zadávání, úprava a kontrola firemních dat IS firmy, správa subjektů
  • podpora provozu firemních vozidel a firemních telefonů, správa evidence
  • v administrativních a organizačních věcech spolupracuje s obchodním referentem/ referentkou a zastupuje ji
  • podpora personalistiky  (spolupracuje na náboru, samostatně vede přidělenou agendu náboru)
  • podpora péče o zaměstnance – zajištění školení,  prohlídky
  • spolupráce na vnitrofiremních akcích, vlastní iniciativa
  • administrativní podpora řediteli firmy a vedoucích oddělení

Požadujeme

  • vážný zájem o práci v oblasti podpory provozu
  • systematičnost, pořádkumilovnost, vstřícnost
  • praxe v administrativě nutná (příprava podkladů pro účetnictví, cestovní náhrady, samostatné vedení firemní agendy)
  • praxe práce s PC (MS Office), s firemním informačním systémem (jakýmkoliv), internetem
  • dobrá znalost a používání českého jazyka
  • organizační schopnosti
  • společenské a příjemné vystupování
  • dovednost komunikace se zákazníky
  • ŘP B a praxe


Očekáváme      

  • zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu
  • iniciativu a ochotu řešit požadavky vedoucích, kolegů i zákazníků
  • časovou flexibilitu
  • výbornou schopnost spolupráce
  • chuť a ochotu se učit

Nabízíme           

  • samostatnou, zodpovědnou a různorodou i kreativní práci
  • kolegiální zázemí, týmovou spolupráci
  • standardní benefity

Mzda v závislosti na kvalifikaci nebo pracovních zkušenostech

Kontakt
anete@anete.cz; 604 291 219

Máte-li dotaz, kontaktujte nás!





Sdílej