Každý rok pro Vás připravujeme školení obsahující mnoho informací o nových funkcích, efektivních způsobech používání aplikací a modulech, které mohou ještě více zjednodušit práci ve Vaší organizaci. Neskutečně nás potěšilo, že situace znovu umožnila osobní setkání s Vámi, našimi zákazníky, která jsme museli v loňském roce přesunout do online prostředí.

Tradičně jsme se potkali ve třech velkých městech České a Slovenské republiky, v Praze, Brně a Bratislavě. A jako dříve, i letos to bylo o naplněném programu školení, o diskusi nad speciálním hardware a samozřejmě o osobních setkáních.

Můžeme hrdě prohlásit, že jsme si setkání s Vámi užili a věříme, že stejné pocity máte i Vy, kteří jste se zúčastnili.  Děkujeme, že jste u toho byli s námi v tak hojném počtu.

Budeme se těšit zase za rok.

Lidé z ANETE

Výpadek vybraných služeb

Vážení zákazníci, 

aktuálně se potýkáme s výpadkem vybraných online služeb a webových stránek, které běží na doméně anete.com. 

Výpadek se konkrétně dotýká především:

  • HelpDesk (helpdesk.anete.com) – dočasně funguje na adrese https://helpdesk.anete.cz
  • Možný dopad na připojení v aplikaci MobilKredit u některých uživatelů.

 

Na odstranění závad intenzivně pracujeme a věříme, že brzy budeme mít připraveno řešení.

Děkujeme za pochopení