Koncept nákupu a prodeje zboží FirstBuySale® je jedinečným funkčním spojením internetového obchodního prostoru, snadno dostupných elektronických nástrojů, souladu s legislativou a cílené podpory uživatelů. Podporuje „komunikaci mezi sklady“ odběratelů a dodavatelů, poskytuje podklady pro plánování a zaručuje transparentnost procesů.
FirstBuySale® je prostorem elektronického obchodování, který slouží k získání a rozšíření počtu obchodních partnerů. Předností systému je i jeho centrální registr zboží (produktů) – základním způsobem zrychluje a zpřesňuje práci s poptávkami a nabídkami. Umí automaticky přiřadit karty zboží odběratele, ke kartám zboží dodavatele. Zrychlením komunikace zvyšuje i počet oslovených obchodních partnerů. Automatické generování dokumentů (poptávka, nabídka, objednávka …) odstraňuje chybovost ručního zpracování. Velkou výhodou je i sdružování objednávek organizace z jejich středisek a poboček. FirstBuySale® pomáhá systémově řídit obchodní procesy od poptávky až po obchodní smlouvu, dodávku zboží až po příjemku na sklad.
Základní služby portálu FirstBuySale®
- vytváření individuálního prostoru pro efektivní nákup a prodej
- přizpůsobení FirstBuySale® stávajícímu systému uživatelů
- obsahuje číselníky klientů a jejich konfigurace
- strukturovaný centrální registr karet zboží
- vytváření a udržování poptávek
- vytváření a udržování nabídek
- vytváření a udržování objednávek
- evidenci uskutečněných dodávek
- okamžitou informaci o změnách v obchodním případu prostřednictvím e-mailu
Základní přínosy portálu FirstBuySale®
- obchodování 24 hodin denně
- automatizaci obchodních činností (interface a komunikace se stávajícím systémem)
- centralizovaný nákup z jednoho místa, sdružování požadavků středisek (poboček)
- podstatné snížení chybovosti zadávaných dat
- zpřehlednění celého procesu obchodu
- automatické vytvoření smluvní vztahu s novým obchodním partnerem
- možnost sdružování firem a vytvoření centrálního nákupu
- větší objem nakupovaného zboží
- manažerské rozhodování na základě přesných dat
- možnost umístění reklamních bannerů
- možnost prezentace akčních nabídek
Centrální registr karet
Nákup je přes aplikaci Logistika požadavků propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém. Požadavky na nákup využívají karty zboží z těchto aplikací a mohou být vytvářeny na různé sklady. Informace o původním zdroji požadavku se přenáší přes zpracování požadavků na portále FirstBuySale® až do cílové příjemky na skladu, kde se automaticky přenáší položky zboží z objednávky do příjemky na daný sklad.
- Spokojenost zákazníka
- Úspora práce a času
- Zrychlení činnosti
- Zvýšení zisku
Logistika požadavků
Aplikace Logistika požadavků jako nadstavbový modul k aplikaci Inteligentní sklady a Interaktivní normování, popřípadě k aplikaci Dietní systém, je určena k vytváření požadavků na nákup zboží a surovin. Požadavky mohou být vytvářeny automatizovaně (z normování nebo z obrátkovosti na Kase), případně ručně (zadáváním jednotlivých položek zboží).
- Spokojenost zákazníka
- Úspora práce a času
- Zrychlení činnosti
- Zvýšení zisku
Propojení na sklady
Nákup je přes aplikaci Logistika požadavků propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém. Požadavky na nákup využívají karty zboží z těchto aplikací a mohou být vytvářeny na různé sklady. Informace o původním zdroji požadavku se přenáší přes zpracování požadavků na portále FirstBuySale® až do cílové příjemky na skladu, kde se automaticky přenáší položky zboží z objednávky do příjemky na daný sklad.
- Spokojenost zákazníka
- Úspora práce a času
- Zrychlení činnosti
- Zvýšení zisku
Propojení na jídelníček (alergeny, ENH)
Nákupní portál FirstBuySale® je propojen s aplikacemi Inteligentní sklady a Interaktivní normování a Dietní systém pomocí Centrálního registru karet zboží. Karty zboží ze skladů lze přiřadit k centrálním kartám zboží. Díky tomu je automaticky doplňována informace o alergenech a energetických a nutričních hodnotách, které jsou vedeny u centrálních karet zboží na nákupním portálu. Tam je pro zákazníky udržujeme a aktualizujeme průběžně.
- Spokojenost zákazníka
- Úspora práce a času
- Zrychlení činnosti
- Zvýšení zisku
Kontaktujte nás
Máte-li dotaz nebo se chcete dozvědět více, volejte, pište!