Vážení obchodní partneři,

vzhledem k nastalé situaci jsme byli nuceni přijmout některá vnitřní opatření, abychom maximálně eliminovali riziko nákazy a zajistili provoz HelpDesk, realizaci zakázek u vás, příjmu objednávek, výdeje zboží a jeho rozvoz.

Naši zaměstnanci jsou vybaveni rouškami, případně respirátory a desinfekcí na ruce, případně rukavicemi.
Navyšujeme skladové zásoby v žádaných a důležitých produktech, abychom eliminovali případná rizika nedostupnosti komponent.
Říjnové školení zákazníků, které muselo být zrušeno, bude v průběhu měsíce listopadu uskutečněno formou webinářů.  O přesných termínech vás budeme informovat mailem a informace naleznete i na našich webových stránkách.
Kolegové, u kterých to lze, pracují v režimu home office, a to až do odvolání.  Z tohoto důvodu nás prosím kontaktujte především na mobilních číslech.
Sekretariát firmy bude nyní přijímat hovory na mobilním čísle. Zde vám případně i rádi poskytneme informace o e-mailových adresách nebo mobilních číslech zaměstnanců firmy, s kterými se budete potřebovat spojit.

Důležitá telefonní čísla a mailové adresy:
KREDIT – HelpDesk: 531 028 029 (hotline@anete.cz)  provozní doba: Po-Pá 7,00 – 15,30h
FBS HotLine: 604 291 206 (marcela.sindelkova@anete.cz)  provozní doba: Po-Pá 7,30-16,00h
Sekretariát firmy: 604 291 219 (anete@anete.cz) provozní doba: Po-Pá 7,00 -15,30h
Obchodní oddělení: 739 480 966 (obchod@anete.cz) provozní doba: Po-Pá 6,30 -15,00h

Děláme maximum pro to, abychom i v této situaci byli pro vás, naše zákazníky, spolehlivými partnery.

Děkujeme vám za spolupráci a přejeme úspěšné zvládnutí současné složité situace.

Ing. Pavel Jelínek
ředitel firmy

Sdílej

Sdílej

Sdílejte tento příspěvek s vašimi přáteli.