Pro naše zákazníky máme skvělou novinku! Byla spuštěna nová klientská zóna ANETEzóna, která je k dispozici na adrese https://zona.anete.cz. V této zóně najdou spoustu užitečných informací a materiálů, které pomohou lépe využívat naše produkty a služby.

ANETEzóna obsahuje manuály, často kladené otázky, videokurzy a školení pro zákazníky online. Mohou se tak snadno dozvědět, jak nastavit a ovládat naše stravovací, skladové a informační systémy, jak řešit běžné problémy nebo jak využít nové funkce a možnosti. Vše je přehledně uspořádáno podle jednotlivých produktů a témat.

ANETEzóna je určena pro všechny naše zákazníky, kteří mají s námi uzavřenou smlouvu o poskytování služeb. Přístup do zóny je možný s účtem ANETE HelpDesk

Doufáme, že se klientská zóna ANETEzóna bude líbit a že bude užitečná.

Lidé z ANETE

PS: Máte otázky? Napište na info@anete.cz nebo koukněte na kontakty společnosti a napište či zavolejte.

Výpadek vybraných služeb

Vážení zákazníci, 

aktuálně se potýkáme s výpadkem vybraných online služeb a webových stránek, které běží na doméně anete.com. 

Výpadek se konkrétně dotýká především:

  • HelpDesk (helpdesk.anete.com) – dočasně funguje na adrese https://helpdesk.anete.cz
  • Možný dopad na připojení v aplikaci MobilKredit u některých uživatelů.

 

Na odstranění závad intenzivně pracujeme a věříme, že brzy budeme mít připraveno řešení.

Děkujeme za pochopení