Hledáme kolegu na pozici:

Obchodní asistent(ka)

Pro naše skvělé obchodní hledáme pro ně tu nejdůležitější osobu pod sluncem. Kolegyni či kolegu, který bude kolegům z obchodního oddělení velkým pomocnicí/pomocníkem.

Podívejte se, co od Vás očekáváme, co pro Vás máme a třeba si plácneme :-).

Co vás v kostce u nás čeká za práci?

  • přímá podřízenost vedoucímu obchodního oddělení
  • administrativní podpora oddělení a porad oddělení   
  • předávání informací o zákaznících, zakázkách, nabídkách a poptávkách vedoucímu       
  • správa dokumentace obchodního oddělení (smlouvy a jiná dokumentace)          
  • podpora obchodníků – administrativní, organizační   
  • správa zakázek: administrace, fakturace, hlídání pohledávek
  • spolupráce s pracovníky obchodu, realizací a účtárnou            
  • organizování schůzek obchodníků podle zadání        
  • spolupráce při akviziční činnosti – monitoring informačních zdrojů potenciálních klientů, správa
    poptávek a nabídek           
  • administrace zakázek – kontrola a správa dokumentace          
  • spolupráce při péči o stálé zákazníky      
  • podpora marketingových aktivit a spoluúčast na jejich přípravě a organizaci

Naše představa o vás?

Jsou věci, bez kterých si nového kolegu/novou kolegyni představit nedokážeme. Žádné přehnané nároky. Jednoduše věci, bez kterých by vám práce u nás nešla od ruky a nebyla by to zábava:

  • zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu              
  • zájem o komunikaci se zákazníky  
  • iniciativu a ochotu řešit požadavky zákazníků             
  • časovou flexibilitu              
  • výbornou schopnost spolupráce  
  • chuť a ochotu se učit

Zásadní jsou ale pro nás:

  • praxe v administrativě – obchodu, marketingu alespoň 2 roky
  • zájem o práci v oblasti obchodu a marketingu            
  • praxe práce s PC (MS Office), s firemním informačním systémem (jakýmkoliv), internetem            
  • organizační schopnosti dohodou
  • společenské vystupování, dovednost komunikace se zákazníky            
  • jazyková vybavenost není podmínkou
  • ŘP

Co máme pro vás?

Stanete se součástí menší české IT firmy, která je již 30 let špičkou v oblasti stravovacích systémů a členem skvělého týmu obchodních manažerů. Navíc:

  • zodpovědnou a různorodou i kreativní práci
  • kolegiální zázemí, týmovou spolupráci         
  • stravenkový paušál
  • odpovídající vybavení a zázemí pro práci obchodníka  
  • MultiSport karta
  • občerstvení na pracovišti
  • firemní akce s povolením odvázat se

Tak co myslíte, vypadá to na shodu? Tak se ozvěte! 🙋

Napište nám

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

Pro další informace je tu pro Vás

Petra Fárníková

vedoucí ekonomicko-personálního oddělení