Nouzový stav – jsme stále s vámi

 

Vážení obchodní partneři,

vzhledem k nastalé situaci jsme byli nuceni přijmout některá vnitřní opatření, abychom maximálně eliminovali riziko nákazy a zajistili provoz HelpDesk, realizaci zakázek u vás, příjmu objednávek, výdeje zboží a jeho rozvoz.
Naši zaměstnanci jsou vybaveni rouškami, případně respirátory a desinfekcí na ruce, případně rukavicemi.
Navyšujeme skladové zásoby v žádaných a důležitých produktech, abychom eliminovali případná rizika nedostupnosti komponent.
Říjnové školení zákazníků, které muselo být zrušeno, bude v průběhu měsíce listopadu uskutečněno formou webinářů.  O přesných termínech vás budeme informovat mailem a informace naleznete i na našich webových stránkách.
Kolegové, u kterých to lze, pracují v režimu home office, a to až do odvolání.  Z tohoto důvodu nás prosím kontaktujte především na mobilních číslech.
Sekretariát firmy bude nyní přijímat hovory na mobilním čísle. Zde vám případně i rádi poskytneme informace o e-mailových adresách nebo mobilních číslech zaměstnanců firmy, s kterými se budete potřebovat spojit.

Důležitá telefonní čísla a mailové adresy:
KREDIT – HelpDesk: 531 028 029 (
hotline@anete.cz)  provozní doba: Po-Pá 7,00 – 15,30h
FBS HotLine: 604 291 206 (
marcela.sindelkova@anete.cz)  provozní doba: Po-Pá 7,30-16,00h
Sekretariát firmy: 604 291 219 (
anete@anete.cz) provozní doba: Po-Pá 7,00 -15,30h
Obchodní oddělení: 739 480 966 (
obchod@anete.cz) provozní doba: Po-Pá 6,30 -15,00h

Děláme maximum pro to, abychom i v této situaci byli pro vás, naše zákazníky, spolehlivými partnery.

Děkujeme vám za spolupráci a přejeme úspěšné zvládnutí současné složité situace.

 Ing. Pavel Jelínek
ředitel firmy

Zákaznická podpora

Servisní podpora stravovacích systémů je pro Vás stále plně zajištěna.

Případné dotazy a požadavky směřujte na naše specialisty přes aplikaci technické podpory HelpDesk – https://helpdesk.anete.com

Školení

Plánované školení na jaře jsme museli zrušit. Máme pro vás ale připraveno mnoho báječných novinek – představíme je jiným způsobem.

Změny sazeb DPH od 1. 5. 2020 u stravovacích služeb

S účinností od 1.5.2020 se u vybraných služeb a zboží mění sazby daně.

Řada zdanitelných plnění ve stravovacích provozech bude podléhat druhé snížené 10% sazbě DPH.

Druhá snížená sazba daně – 10%

Podstatné změny se týkají stravovacích služeb. Stravovací službou se pro tyto účely rozumí služba, kdy poskytnuté služby doplňují samotnou konzumaci potravin a zvyšují užitek z jejich konzumace. Za doplňkové služby lze považovat např. poskytnutí uzavřených a vytápěných místností (zvláště určených ke konzumaci dodaných potravin), toalet, nádobí, příborů, nábytku (stoly, židle) případně šaten nebo věšáků.

Pro uvedenou stravovací službu platí druhá snížená sazba daně DPH 10%.

První snížená sazba daně – 15%

Pokud je zboží určeno k odnesení s sebou (tj. mimo prostory prodávajícího), pak se nejedná o stravovací službu, ale o dodání zboží – například jídla odnesená v jídlonosičích, chlazená jídla v automatech.

Pro toto zboží zůstává první snížená sazba DPH 15%.

Změny sazeb DPH a systém KREDIT

Změny sazby DPH ve stravovacím systému KREDIT nevyžadují upgrade systému.

Uvedené změny sazeb DPH lze nastavit přímo v modulu Kancelář systému Kredit.

Případné dotazy anebo požadavky směřujte na naše specialisty přes aplikaci technické podpory HelpDesk (helpdesk.anete.com).

Máte-li dotaz nebo se chcete dozvědět více, kontaktujte nás!





    Informace o ochraně osobních údajů

    Sdílej