Elektronická evidence tržeb (EET) v systému KREDIT
V březnu 2016 byl schválen Zákon č. 112/2016 Sb. o elektronické evidenci tržeb (EET).
Systém KREDIT toto legislativní opatření průběžně reflektuje.
Informace o změně certifikátu EET?
Dle oznámení Finanční správy dojde na příjmové straně systému EET k výměně SSL certifikátu, kterým je zabezpečeno spojení mezi pokladním zařízením a příjmovou stranou EET. Výměna certifikátu proběhne v ranních hodinách 10. září 2018.
Výjimkou mohou být počítače s již nepodporovaným operačním systémem Windovs XP).
V případě problému se obracejte na vašeho IT správce.
Kde se dozvíte více o EET?
- u obchodních zástupců a realizátorů
- HelpDesku, HotLine
- průběžné informace získáte i na našich stránkách www.anete.cz
- na stránkách www.etrzby.cz , kde Ministerstvo financí detailně informuje o elektronické evidenci tržeb (EET)
Certifikát na provozovatele
Průběžně lze zažádat o autentizační údaje, které jsou nutné pro správu certifikátu k evidenci tržeb a údajů o provozovnách, a to elektronicky na daňovém portálu (podnikateli budou autentizační údaje zaslány do datové schránky) nebo osobně na libovolném územním pracovišti finančního úřadu (podnikatel získá údaje okamžitě v zapečetěné obálce).
Podrobnější informace naleznete na portále Ministerstva financí – www.etrzby.cz
Připravili jsme pro vás manuály a instruktáže. Stahujte bez obav.
Máte-li dotaz nebo se chcete dozvědět více, kontaktujte nás!